Skuteczna reklama ma przede wszystkim trafiać do klienta – dlatego warto zdobyć jak najwięcej informacji przede wszystkim o osobach do których ma być kierowany potencjalny produkt. Takie działanie ma za zadanie przynieść wiadomości na temat tego jaki rodzaj reklamy najlepiej jest zastosować.

Słodycze reklamowe i zaufanie dla firmy

słodycze reklamoweSą jednak pewne rodzaje działań marketingowych, które są na tyle uniwersalne, że trafiają do większości potencjalnych klientów. W takich momentach wykorzystuje się przede wszystkim wiedzę na temat preferencji większych ugrupowań, czasami stereotypów lub kulturalnych tradycji. Jednym z przykładów takiej reklamy jest wykorzystanie słodyczy jako formy reklamy. Zazwyczaj stosuje się je podczas większych eventów. Mogą one na przykład stanowić zachętę do odwiedzenia stanowiska danej firmy. Potencjalni klienci znacznie chętniej odwiedzają takie miejsce do którego przyciąga ich zapach aromatycznej, dobrej czekolady. Często również na takich eventach pracują hostessy, które częstują przechodniów słodyczami opakowanymi w papierki z nazwą firmy lub jej logiem. Czasami, jeżeli produkt jest nieco większy – na przykład gdy jest to tabliczka czekolady – to na opakowaniu może się zmieścić jakaś dodatkowa grafika, opis zakresu usług albo motto, którym kieruje się firma w swojej pracy.

słodycze reklamoweSłodycze reklamowe są również wykorzystywane poza eventami, czyli na przykład w miejscu pracy. Są wówczas dodawane jako gratis do zakupionego przez klienta produktu. Pozytywnie jest również odbierany przez klientów koszyk ze słodyczami ustawiony przy ladzie lub biurku. Zazwyczaj ze słodyczy umieszczonych w takich koszykach korzystają dzieci, które przychodzą wraz z rodzicami. Zainteresowanie się klientem oraz jego dzieckiem budzi uśmiech i większe zadowolenie z wykonanej usługi. Ogólnie rzecz biorąc firmy, które stawiają na pierwszym miejscu klienta oraz jego potrzeby i oczekiwania są potem obdarzane bardzo dużym zaufaniem klientów. To z kolei przeradza się w większe zainteresowanie ofertą firmy i tym samym większą ilość klientów, dzięki przekazywanym ustnie lub drogą internetową pozytywnym opiniom. Słodycze reklamowe potrafią się przysłużyć do tego, by firma budziła większe zaufanie. Takie drobne prezenty budzą pozytywne bodźce i to z nimi pozwalają skojarzyć ofertę konkretnej firmy.

Efekty są potem bardzo szybko widoczne – zazwyczaj skutkuje to nowymi wysokimi osiągnięciami na różnych arenach oraz zwiększoną siecią stałych klientów. Jak się okazuje słodycze (czekolada, krówki, ciastka, cukierki) mogą zostać wykorzystane na bardzo różne, ciekawe sposoby.