Każdy z nas w dzieciństwie miał ulubione formy spędzania czasu. Jedni z nas całymi dniami biegali za piłką na boisku wraz z kolegami. Inni wspinali się na drzewa lub szaleli na trzepaku. Nie brakowało również miłośników klocków, samochodzików czy gier planszowych.

Balony z grafikami

balony nadrukDziewczynki chętnie wybierały natomiast lalki, misie czy inne maskotki. Prawdopodobnie każdy lubił też place zabaw czy zabawy na podwórku takie jak skakanie na skakance czy grę w klasy. Obecnie niestety coraz więcej dzieci spędza wolne chwile na korzystaniu głównie ze smartfonów lub komputerów. Niezależnie od ulubionych zabawek wielu z nas lubiło też z pewnością balony. Można wykorzystać je w różnych zabawach. Jedna z najbardziej popularnych polega na odbijaniu balonu różnymi częściami ciała tak, by nie dotknął on podłogi. Można też nim rzucać jak piłką, grając w „głupiego Jasia”. Dzieci uwielbiają wreszcie przebijać balony. Wydają one nieprzyjemny dźwięk, który nie zraża jednak maluchów. Balony stosujemy też w wielu sytuacjach, które kojarzą nam się pozytywnie. Są one bowiem wykorzystywane do wystroju sal podczas wszelkiego rodzaju uroczystości takich jak urodziny, imieniny, wesela czy rocznice. Imprezy dla dzieci również często dekorowane są wieloma kolorowymi elementami.

balony nadrukBalony są też doskonałym pomysłem na miłą formę reklamy. Nie jest ona nachalna i agresywna, w przeciwieństwie do reklam telewizyjnych czy radiowych. Prawdopodobnie sami lubimy balony – nadruk firmowy okaże się na nich świetnym pomysłem. Będzie to bardzo miły gadżet, który wywoła u obdarowanej osoby uśmiech i miłe skojarzenie. A o to właśnie w reklamie chodzi. Koszt wykonania takiego nadruku jest niski, podobnie zresztą jak sama cena balonów. Balony mają dość dużą powierzchnię, dzięki czemu nadruk będzie z pewnością odpowiednio widoczny. Będzie on również dość trwały. Zazwyczaj nadruk przetrwa zresztą dłużej niż sam balon, który niestety dość łatwo przebić. Jest to w zasadzie jedyna wada takiego pomysłu. Jeśli zastanawiamy się, w jaki sposób dotrzeć do dużego grona odbiorców z naszym produktem, warto rozpocząć odpowiednią kampanię marketingową. Świetną jej formą jest rozdawanie niewielkich, darmowych upominków. Ten symboliczny gest z pewnością zapadnie w pamięć potencjalnym klientom.

Jeśli staną oni kiedyś przed sklepową półką i będą musieli się zdecydować na produkt konkretnej marki, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że to właśnie nasz wybiorą. Jest to zatem bardzo skuteczna metoda, która przynosi korzyść obu stronom.